woensdag, mei 24, 2006

en dan nog wat...

hihi, ik heb inmiddels mijn Q-snap aardig onder controle. Ik borduur met 1 hand boven en 1 hand onder mijn werk en lijk wel een keer zo vlot te gaan als normaal. De buisjes zitten nu ook niet meer zo vreselijk strak zodat blauwe vingers en gebroken nagels mij bespaard worden ;).
Ik ben bezig geweest met een werkje van sanman, de may sal (voor de duidelijkheid, sal staat voor stitch-a-long, gezellig met zijn allen dus). Het moeten uiteindelijk 12 kerst-georienteerde borduurtjes worden. Ik wil ze tzt afwerken als een soort deken(tje).

Hier zie je mijn voortgang van de may sal.




en dan voor de duidelijkheid ook maar de 2 voorgaande werkjes. De 'noel' is helemaal klaar, ik wil waarschijnlijk de sterretjes nog uithalen en overdoen met gouddraad. De april versie is grotendeels klaar, maar er moeten nog wel wat steekjes in gezet worden.

Geen opmerkingen: