maandag, mei 15, 2006

maandagmorgen

Goeiemorgen allemaal,
Ik zou graag laten zien wat ik momenteel aan het borduren ben. Dit gaat helaas niet, want het zijn nagenoeg allemaal 'geheime' projecten! Zodra het als kado is gegeven zal ik de foto's plaatsen.
De snowbuddie afghan waar ik mee aan het borduren ben ligt helaas nog steeds op zijn gat, andere dingen hebben nu even voorrang. Ik wil hem echter binnenkort toch weer eens ter hand nemen, zeker omdat ik nu trotse bezitster van een Q-snap ben!
Die Q-snap is een verhaal apart.... Het is een borduur-hulp-middel om je stof mooi strak gespannen te houden, werkt best lekker. Alleen het opspannen zelf valt niet helemaal mee. Ik heb al 1 nagel gebroken en 1 is er blauw! (kan ook aan mij liggen hoor)
Zodra er meer te melden is, zal ik dat zeker doen!

1 opmerking:

Susan zei

En week één als "blogster" zit er al weer op ;) Succes vandaag met je magische tijdverdrijf vanmiddag!