woensdag, juli 19, 2006

kerst-toestanden in juli???

Tjonge, jonge..... kerst-toestanden....in juli.... terwijl de mussen bijna dood van het dak vallen....
Normaal is anders ;).
Nee, ik heb afgelopen zaterdag mijn christmas-in-july cadeautjes ontvangen. Ze zijn echt prachtig, kijk maar:





Ik heb van Carin toestemming om de coole sneeuwman om te bouwen van kaart tot coaster. Ik vind het jammer om zo'n leuk borduurtje ergens in een doos te laten verstoffen. Als ik er een onderzetter van maak, dan zie ik hem elke dag! (klinkt het al verliefd?)

Ik heb zelf trouwens ook mij pakket vandaag gepost. Er zijn nu vast een aantal dames die hun postbode wel heel lief aan gaan kijken....
Ik zal jullie vast het pakket laten zien:




Wat zeg je? Zie je niet voor wie het is?
En je ziet ook geen cadeautjes???
Ja, kom zeg, eerst moet de ontvanger ze natuurlijk gezien hebben.....*grinnek.... daarna zal ik ze spoedig mogelijk showen, dat beloof ik ;).

Geen opmerkingen: