dinsdag, juli 25, 2006

yiehaaa!

Joepie! Mijn eerste FBI-project, de kerst-in-juli exchange heeft zijn nieuwe eigenaar gevonden! (Je herinnert je wellicht nog die toffe foto van de envelop?) Vanmorgen trof ik in mijn mailbox het ontvangst berichtje aan en ik mag zeggen dat Karen er blij mee en enthousiast over is. Wat een kick geeft dat als iemand met zoveel enthousiasme reageert op het pakket. Het blijft spannend, je maakt 'op goed geluk' iets voor iemand die je niet kent, doet een schietgebedje als je het post (want het moet natuurlijk niet kwijt raken!) en blijft hopen dat degene voor wie je het maakt er net zo blij mee is als jij zelf. Hier trouwens even een fotootje, anders weet je nog niet waar het over gaat....


Hopelijk komt deze week ook FBI-werk nummer 2 aan, dan kan ik tenminste weer rustig slapen.
Nu dan ook nog een kleine update van de tweeling.
Bram en Kees zijn de afgelopen dagen erg goed gegroeid. Pap en mam zijn nu erg druk met voeden. Brammetje is een echte lefgozer (links op de foto), hij staat al op de rand van het nest, Kees is altijd al wat voorzichtiger geweest, die doet het rustig aan. 't Zal vast niet erg lang meer duren voordat ze het huis verlaten..... en dan wacht de wijde wereld op hen. Tijd om op eigen benen te staan.... volgens mij maakt pap zich nog wel eens wat zorgen. Als ik hem tekeer hoor gaan denk ik dat er heel wat gebeurt, meestal valt het mee, maar ja.... het blijven ouders he ;).

1 opmerking:

Anoniem zei

Ze was er blij mee, nee supergelukkig zeg maar. Nogmaals duizendmaal dank je wel. Marc was gisteren wel al bezig over het kerstmenu, zal hem echt in het oog moeten houden.

Dikke kus
karen en marc