maandag, juli 10, 2006

Tijd voor een update van mij

Zo, hallo allemaal, tijd voor een update. Het is nu vakantie, dus die 5 minuten kunnen er wel van af ;). Ben de laatste paar dagen erg druk geweest en heb dus het idee dat ik veel te vertellen heb, tenminste....
Vorige week dinsdag ben ik een dagje naar Jacqueline geweest. Had weer een hoop meegenomen, stofjes, borduurwerk en alweer geen steek opgeschoten! Dit is nu mijn nieuwe doel geworden: ik ga naar Jacqueline en zet geen steek.

Op de terugweg nog even een blonde dollie in een cabrio afgetroefd! Ha, had ik weer last van twingo-power. Voor degenen die mijn pittige (of moet ik aggressieve zeggen?) rijstijl kennen moet dit duidelijk zijn, voor de overigen zegt dit plaatje waarschijnlijk voldoende....


's Avonds lekker met mijn knulletjes en mijn zus naar het strand geweest, ff afkoelen.Rond half negen lagen de kleine kerels schoon gewassen in bed en na de koffie bedacht ik dat het tijd was om het cadeau voor de afscheid nemende juf eens af te maken.... Gelukkig bood mijn zus aan om een handje te helpen en zodoende konden we om 11 uur lekker met een glas rose in de tuin gaan zitten, een boompje opzetten over verhuizen en zo nog wat dingen. Het jufcadeau zag er zo uit:

Wat is er verder nog gebeurd... o ja, vrijdag hadden we de grondoverdracht van ons nog te bouwen huis. We zijn nu dus officieel 'groot'grondbezitters, hihi. Laat ze dan ook maar beginnen maar bouwen, ben nu wel nieuwsgierig aan het worden hoe het er uit zal gaan zien!

Nou, jullie zijn bijna bij. Nog wel wat geborduurt, maar ja... vooruit, ik zeg het nog maar eens, FBI-projecten ;).

Tot gauw!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is dat kado voor de juf leuk geworden zeg !!!

Judith zei

Luke cadeau Bianca.

Iris zei

Prettige vakantie Bianca !!