maandag, juni 26, 2006

Goed nieuws en minder goed nieuws.

Waar beginnen we mee....mmm, het goede dan maar. Mijn june sal is af! Hij is erg leuk geworden. Er zitten bergen kraaltjes op en de rand van de kerstmanmuts ga ik nog opborstelen zodat die helemaal fluffy wordt ;). Zo is 'ie nu




en dat is dan ook meteen een mooie inleiding voor het slechte nieuws. Ik ben zonder waarschuwing van het sanman board afgeknikkerd :(. Ik wilde mijn affe werkje showen en kwam niet meer op het board. Ook bij de memberlijst ben ik totaal kwijt. Lost in cyberspace?
Ik heb Sandy (eigenaar van het board) al een mail gestuurd om opheldering van dit droeve voorval, maar heb nog geen antwoord. Ik ben gelukkig niet ongeduldig (....ngngngng!) en zal dus in ieder geval tot morgen wachten.
Hopelijk ben ik morgen terug met een goednieuws update, groetjes.

Geen opmerkingen: