dinsdag, juni 06, 2006

alweer aan het bijkomen?

Jawel, alweer aan het bijkomen. Afgelopen zaterdag hadden we nl. weer een borduurdag, dit keer in Deventer. Pietsje dichterbij dan Belgie, hihi. Ik had van tevoren gezorgd dat alle boodschappen in huis waren en ook afgesproken dat ik appelflappen mee zou nemen. Ik heb 16 flappen gebakken om mee te nemen en het thuisfront heeft er ook 10 soldaat gemaakt. We gingen rond kwart over 10 weg en zijn uiteindelijk om kwart voor 6 weer thuis gekomen. De tussenliggende periode hebben we gevuld met kletsen, kletsen en nog eens kletsen. O ja, het was een borduurdag, dus we hebben ook heel wat werken en werkjes bewonderd. Wat zijn we toch een productief stel bij elkaar! Heel wat mooie dingen langs zien komen die direct op de verlanglijst zijn geplaatst, o.a. die mooie tree skirt van Simone. Voor de niet borduurders onder ons, een treeskirt is een geborduurde, cirkelvormige lap die je onder je kerstboom kunt leggen. Even kijken of ik ergens een plaatje op kan duikelen......rechtstreeks van Simone d'r site:











In de loop van de middag hebben we met Judith een workshop speciale steken gedaan. Hiervan kan ik helaas niets laten zien. Nee, het is geen geheim werkje, gewoon nog niet klaar ;).
Deze dag heeft me wel gestimuleerd om mijn sanman van april met spoed af te maken. Zo is 't ie geworden

Zo en dan nu verder met mei en juni, diverse FBI-projectjes enne.... nou ja, wat zich nog meer voor doet. Tot gauw!

Geen opmerkingen: