vrijdag, september 08, 2006

terugblik op mijn verjaardag

Terugkijkend op mijn verjaardag, die ik deze week mocht vieren, denk ik dat ik ontzettend verwend ben. Ik heb een hoop kaarten gehad, gezellige visite en heel veel cadeau's. Ik wil natuurlijk niet opscheppen, maar wil jullie wel graag laten zien wat ik gehad heb, daarom:





het linkerkussen heb ik van Iris gekregen, het rechter kreeg ik van Chantal en het gevulde kaarsenplateau kreeg ik van mijn buuf.











Hier zijn de kussens nog ietsje dichterbij.

2 lapjes quiltstof, 1 met halloween motiefjes en 1 met kerstmotieven kreeg ik van Ilse, de wallhanger "come and share" van ontwerpster Lorri Birmingham kreeg ik van Jacqueline.



Verder ben ik door Ilse en Chantal nog verwend met een spaarpot met daarin een leuke beker, 2 kartonnagedoosjes, borduurtijdschriften en een boekje en DMC-garen.

en dan last but not least... deze kerstslinger (die ik overigens nu nog heb hangen) van Diana. Dat is trouwens een verhaal apart. Ik heb in het verleden al eens beloofd te helpen met het in elkaar zetten van deze slinger omdat Diana denkt dat ik handiger ben met de naaimachine. Zodoende kwam Diana vorige week met haar lapjes aanzetten. We hebben onder het genot van een bakkie thee/koffie en gekletst deze slinger in elkaar gezet "voor een vriendin van haar". Onnozel als ik ben heb ik dus nooit het vermoeden gehad dat deze mooie slinger mijn verjaarscadeau zou zijn..... Totdat ze mij vol trots afgelopen dinsdag het pakketje overhandigde.... wat een giller he, heb ik zelf aan meegewerkt zonder het in de gaten te hebben!

Nu, om kort te gaan, ik heb me in jaren niet zo jarig gevoeld. Iedereen nogmaals reuze bedankt!

Geen opmerkingen: