woensdag, februari 01, 2012

Februari en qua kou kan het...

De snowbuddies afghan! Lekker warm borduren terwijl ik onder deze deken zit. Ik geloof dat ik niet alle overzichtsfoto's heb gemaakt, maar ik heb er wel trouw ieder weekend aan gewerkt. Zie hier de resultaten:


De gebieden binnen het groen zijn nieuw. Ik moet er wel bij vertellen dat ik al lang niet meer aan deze lap had gewerkt. Ik begon er weer aan, vrolijk bordurend met 3 dubbele draden en het viel me op dat het nieuwe wit veel witter oogde dan het oude wit. Zoals gezegd, het viel me wel op, maar ik dacht dat de lap in de tussenliggende tijd wat vies was geworden of misschien zelfs verkleurd?
Het stoorde me en wat denk je... Foutje, bedaaankt... Het moest met 2 dubbele draden worden geborduurd.... pfffff... stuk uithalen en weer overnieuw beginnen. Dat lijkt een hele opgave, dat is het ook wel, maar als je het niet doet, dan erger je je de rest van je leven aan "de fout". Er zit dus niets anders op dan foutloos borduren LOL!


Hier zie je een close-up van het stuk waar ik afgelopen weekend aan heb gewerkt. We vierden de verjaardag van ons nichtje, lap ging lekker mee en zo heb ik er heerlijk aan kunnen werken. 


Het grote geheel ziet er nu zo uit:


Ik kijk al weer uit naar volgend weekend, lekker weer met de SBA op schoot terwijl het buiten vriest dat het kraakt.

Geen opmerkingen: