donderdag, februari 02, 2012

Post!

Jaaaah, ze zijn er! Vier uitgaven van, op dit moment, mijn favoriete tijdschrift. Ik heb een abonnement op dit blad en moet zeggen dat het ons allemaal bevalt ;). Vandaar ook deze extra aanschaf met 2 x heerlijke paasbrunches en 2 x partyhits (als dat niet veelbelovend klinkt, dan weet ik het niet meer).
Onlangs heb ik met de kerel(tje)s een menu gekookt. De recepten kan ik helaas niet delen (copyright), maar voor degene die het tijdschrift kent: K&G 08-2011 en 11-2011 (nagerecht).


voorgerecht: carpaccio van komkommer met ei
hoofdgerecht: gehaktbrood met romige paddestoelensaus
nagerecht: vanilledessert met kersencompote

En lekker dat het was! Als je zo'n compleet menu kookt, wordt je aan de hand genomen. Je boodschappenlijstje is al gemaakt, die staat bovenaan het menu. Vervolgens staat er een tijdschema zodat je alles precies op tijd klaar hebt. Makkelijk werken en als het dan nog smaakt ook...

Ook al geprobeerd (K&G 01-2012)


Gehaktragout a la stroganoff

Ontzettend gelachen, want in dit gerecht zitten schijfjes warme augurk. De jongens zeiden dat deze stroganoff net zo smaakt als de hamburgers van Mac Donalds... proest! Gezond "maccen" dus.
Vanavond eten we weer normaal hoor, rode kool met aardappelpuree en hachee... met hacheemix uit een pakje... (hoe noem je dat ook alweer? Vloeken in de kerk?)

1 opmerking:

Chantal zei

Ik heb ook een lange tijd een abonnement gehad op dit tijdschrift . ik heb nu pas opgezegd . Het is gewoon al leuk om er gewoon door te bladeren .
Wel leuk dat je kinderen mee koken .
groetjes
Chantal