zondag, april 29, 2012

TUSAL

Waar staat TUSAL voor? Het is de afkorting van totally useless SAL, hoe geweldig kan een afkorting zijn? Deze TUSAL bestaat al langer en het gaat er om dat je bij nieuwe maan een blogje post met daarin een foto van de borduurdraadjes die je hebt afgeknipt... ja, vrij nutteloos, maar hé, het houdt je van de straat...

Meer informatie vindt je op de site van Daffycat. Mijn TUSAL blogjes zullen 2-talig zijn.
More info is to be found at Daffycat's site. My TUSAL blogs will be bi-lingual.

Ik verzamelde de draadeindjes al langer zoals je kunt zien heb ik al een schoen vol gespaard.
I have been collecting my ort's for a longer period, at least enough to fill this shoe.


Nu ben ik volgens mij klaar voor het grotere werk. Voor deze keer is dit mijn bijdrage (bovenin de vaas zit mijn bijdrage voor deze maand, onderin komt de "grote verzameling"):
Now I feel ready for "the big one". This month I saved this amount (upper part of the vase is this months, lower part is my total stash.)

Geen opmerkingen: